Τετάρτη

Θέσεις για την Παιδεία

   Στον συνδυασμό «Μαρούσι η Επόμενη μέρα» γνωρίζοντας τις απαιτήσεις της σύγχρονης κοινωνίας της γνώσης ,δίνουμε ιδιαίτερη σημασία στο τρίπτυχο ¨παιδεία –εκπαίδευση –σχολικές υποδομές και πάνω σ’ αυτό συνθέτουμε ένα δυναμικό πρόγραμμα παρεμβάσεων .
   Σ’ έναν κόσμο που συνέχεια  αλλάζει , σ’ έναν κόσμο  στον οποίο συνέχεια ανατρέπονται  οι ισορροπίες της παραγωγής ,το κέντρο της πολιτικής μας είναι ο ίδιος  ο άνθρωπος και ειδικότερα ο νέος και το παιδί .
   Έχουμε πλήρη συναίσθηση των προβλημάτων που αφορούν το ευαίσθητο ζήτημα της παιδείας στην πόλη μας  γι’ αυτό προτείνουμε ένα πρόγραμμα θεσμικών αλλαγών και υλοποίησης έργων που περιλαμβάνει :


ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ

Αναθεώρηση του καθεστώτος λειτουργίας των Σχολικών επιτροπών και προσπάθειες χρηματοδότησης από το Υπουργείο Δημόσιας Διοίκησης  απευθείας σ’ αυτές. Επιδιώκουμε να αποκτήσουμε σχολεία φιλικά προς το παιδί και το δάσκαλο ,αποτελεσματικά ως προς την υλοποίηση των στόχων της εκπαιδευτικής κοινότητας


ΝΕΑ ΑΝΤΙΛΗΨΗ ΓΙΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΚΑ ΚΤΙΡΙΑ

Αισθητική αναβάθμιση των σχολικών κτιρίων και αναθεώρηση του καθεστώτος συντήρησης αυτών με στόχο την ορθολογικότερη αξιοποίηση των διατεθειμένων χρηματικών πόρων .





ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΤΟΥ ΔΙΚΤΥΟΥ ΒΡΕΦΟΝΗΠΙΑΚΩΝ ΣΤΑΘΜΩΝ

Το δίκτυο επεκτείνεται σύμφωνα με τις πραγματικές, κοινωνικές αναγκαιότητες ,ενώ ταυτόχρονα αλλάζει και εμπλουτίζεται όλο το φάσμα των περιεχομένων από τις μονάδες αυτές υπηρεσιών.

ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΣΧΟΛΕΙΟ

Ο Δήμος θα καταβάλλει κάθε προσπάθεια για την ανάπτυξη υποδομής σίτισης, εξυπηρετώντας όχι μόνο τις ανάγκες της σημερινής οικογένειας, αλλά και αναδεικνύοντας το χώρο της σχολικής μονάδας σε ουσιαστικό κύτταρο δημιουργικής απασχόλησης του παιδιού και του νέου και ενισχυτικής διδασκαλίας.


Επίσης:

  • Αξιοποίηση των σχολικών αυλών, έτσι ώστε κάθε σχολική μονάδα να αποτελέσει ένα πολυχώρο ανάπτυξης παράπλευρων δραστηριοτήτων, αθλητικών και πολιτιστικών, να γίνει το κέντρο της γειτονιάς για όλους.

  • Γραμματειακή υποστήριξη και φύλακες σε κάθε σχολική μονάδα.


  • Οργάνωση και ενίσχυση θεατρικών, μουσικών, χορευτικών, αθλητικών, κ.α. ομάδων και εργαστηρίων, πέρα του εκπαιδευτικού προγράμματος, για τη δημιουργική αξιοποίηση του ελεύθερου χρόνου.

  • Εκπόνηση Συμβουλευτικών προγραμμάτων γονέων


  • Υλοποίηση προγραμμάτων:
    1. Περιβαλλοντικής  Εκπαίδευσης
    2. Αγωγής Υγείας
    3. Αγωγής Κατανάλωσης
    4. Κυκλοφοριακής Αγωγής


·        Ψυχολόγοι στα σχολεία

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου